SJUKLINGEN HÄR

Hej på er och förlåt för jag inte har gjort något inlägg!
Men såhär ligger läget till iaf.
Jobbade hela dagen igår, det var skitmycket folk uppe i grönklitt! Men det var riktigt många trevliga människor, och det gillar vi:) Vi hade öppet 1 timme till för det var kvällsåkning.
Men iaf, när jag kom hem vid halv 6 var jag helt slut. Jag slängde mig på soffan direkt och kände mig helt yr. Hade dock inte ätit så mycket på dagen, men jag kände mig sjuk. Låg och glodde på tvn och tillslut somnade jag. Klockan 21.00 vaknade jag till. Då tog jag någon alvedon sen gick jag och la mig i sängen.
I morse ringde jag upp Agneta och sa att jag stannade hemma idag.
Gick upp runt 11, sen gick jag ner och kollade på tv och åt frulle.
Och jag har somsagt inte gjort så mycket mer idag än att kollat på tv. Riktigt segt. Hatar att vara sjuk, och självklart ska jag bli det när det är lov också, så jävla typiskt!
bjuder på en bild från i Somras när jag och Agneta jobbade.
hahaha snygga hucklen va? eller vafan det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0