Sista dagen på lovet

ChaCha Bloggen!
okej seriöst. haha
Jag måste ha en header känner jag, det här känns lite tråkigt. Någon som är snäll och skulle kunna tänka sig att göra en åt mig? :D
Har jobbat hela dagen idag! Så jävla bra att jag får i hop lite cash nu:)
Men dagen började ju inte så bra..Agneta ringde mig och jag vaknade direkt! Jag ba, neeeeeej fan har jag försovit mig nu igen. Det första jag frågade va, "vad är klockan? :o" då var den 9, och hon stod utanför och väntade. Mitt jävla larm ringde inte. Finns inge värre än när sånt här händer :o blir galen! Men det var bara att klä på sig och kila iväg. Men det gick bra ändå, har ju världens bästa chef så :D
När jag kom hem fick jag något ryck och började rensa ut lite kläder ur min byrå, fick undan lite som min söta kusin Linn ska få, annars mycket jag ska sälja! Men det hände ju förfan ingenting, kändes som om att det inte minskade någonting. Har ju så SJUKT mycket kläder. Kanske använder 20-30 % av allt. Onödigt, jag vet
Men när jag väl rensar bort kläder så tänker jag såhär "den kan jag ju ha då , och till det osv" men det blir oftast aldrig som jag tänkt mig ;) haha.
Nog om det! Jag hoppade in i duschen efter det. Sen fortsatte jag att plugga från igår, orkade inte göra klart allt då! Sen bänkade jag mig framför Solsidan, min favoritserie! helt klart
Nu sitter jag här och ja, jag ska väl gå och lägga mig. Upp imorgon tidigt och iväg till tandläkaren till 9, fun!
Men vi hörs mer i morgon :) nu ska jag sluta skriva, får snart kramp i mina fingrar och dom tjatar om att det låter så jämt när jag skriver på datorn här hemma. Låter så högt när man har naglar somsagt. haha
Sovgott puddingar! XoXoXo

Kommentarer
Postat av: Mikaelaa

Ha bara en bild på dig som header? måste ju inte vara nå märkvärdigt! :)

2011-03-07 @ 21:23:39
URL: http://bahmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0