Sämst

Usch, känner mig som världens dåligaste bloggare just nu. Uppdaterar ju ingenting?! skärpning damen.
I fredags åkte jag in till min fina vän Inez, hon var hemma själv så vi fick lite besök och snackade och dunkade sönder hela huset ;) nästan.
På lördagen lunchade jag på kaffestugan med Wanja och Sonny! Sen på kvällen blev det utgång. Det var fest här i Hansjö byggdegård! fick ju lov att passa på nu när det var så nära ;) men det var iaf galet kul! grymt. Så tack och grattis till Malin, Max och Tobbe som hade festen.
På söndagen var jag upp och jobbade:) duktig jag! sen den dagen brann det ju i orsa. Usch tänker på det än, det är bara sjukt! så jävla synd om dom..
Igår tog jag bussen till mora vid 12! Mötte upp Louise och Maria , sen gick vi på intagningsprov på st.mikael. (dansen) Gick helt okej:)!! har dock  det som 3e handsval.
Sen gick vi till stan efter. Där mötte jag upp mamma och dom på kaffestugan, där tog jag mig en chesarsallad, mums! Köpte också ett par brillor och en väckarklocka (moretime) hette den. Men jag förstår mig fan inte på den...........ingen beskrivning heller.
Idag var min sista skoldag för denna vecka :D sjukt skönt!!!! Åkte in till mora efter skolan och simmade med Inez och Sanna :) och bastade , jätte mysigt!!
Nu blåser det typ storm ute...kusligt.
Ska gå och sova nu :) ledig i morgon , så slänger in något inlägg då!!
godnatt fina vänner. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0