EnemyEnemyEnemy

Sara Lumholdt – Enemy
heeeeej på er, va ruskigt väder det är va ute idag då! inte alls pepp.
Två lektioner i skolan , sen gick jag och kalle till mammas jobb. Han klippte sig!! en förändring (jag bestämmde) hihihih. Blev verkligen KANON!
Efter de klippte jag även min lilla sidecut också :) sen gick jag hem till Bror och chillade ett par timmar!
nu sitter jag här och funderar på om jag ska ut och fixa mina skidor, grönklitt imorgon! men alla bara hoppar av så jag lär väl få åka runt i spåret själv......nejdå! synd att jag inte kan hänga med Inez och Sanna och simma, ska ju dansa på kvällen vid 19.00 sen 21.30 - 22.30 är det hockeyträning!  suuuuuuper:D
nu frågade wanja mig om jag vela ta en promenad ner på orsa och köpa något sen gå hem, haha. bara skönt att komma ut! får se hur vi gör :) men nu ska jag göra någon nytta.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0