Don't hold your breath

Nicole Scherzinger – Don't Hold Your Breath
Skulle skriva på bloggen igår, men då fungerade inte blogg.se . Så jag sket i det:)
Nationella kemi provet igår gick ju inte så bra...svarade på allt iaf :) Slutade 11, sen när jag kom hem drog jag ut och sprang i finvädret.
När jag kom tbx satt jag mig i Solan med Wanja, och guuud va skönt det var! helt underbart.
Sen grillade vi korv ute och chillade med musik:) Superdag!!
Idag har vi inte gjort något speciellt iskolan, slutade 15.00 då kom mamma och sonny och hämtade mig , åkte och handlade , sen när jag kom hem var jag ut och ssprang.
skulle på dans idag egentligen , men jag känner att jag hade missat så mycket där nu. Så jag hoppar den här terminen, har så mycket annat för mig ändå.
Nu har jag precis ätit vaniljglass med nyponsoppa! och ska gå och lägga mig nu:) godnatt pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0