WHAT DO YOU CALL THOSE?

Hej på er! Min dag har vart riktigt dryg, kände som jag aldrig skulle sluta! Hade först en chillektion där jag bara satt och snackade med Kalle & Joakim. Sen hade vi idrott också, men var inte med eftersom jag nyss blivit frisk eller snart.
Sonny skulle komma och hämta mig 15 men glömsk som han är så gick jag till mamma och väntade där ist. Till slut kom han, då var klockan 15.30. Då åkte vi och hämtade skitungen på dagis direkt! Kom hem och har precis gjort lite negerbollar. Nu ska jag plugga eftersom det är så sjukt kul
fick bara lov att lägga ut den här! jag älskar sunes sommar
så jävla klockrena ;)
http://klockren.nu/ (okej den där var dålig.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0