THERE'S A PLACE FOR US

vaknade 13.00 idag , inte okej! sover ju bort hela lovet!?? skärpning..
åkte in till mora på eftermiddagen med mamma iaf, skulle byta mina träningsbyxor men det var stängt, SÅKLART.
Så då åkte vi till jysk och handlade lite sen käkade vi innan vi for hem.
nu ikväll drog jag, wanja, sonny och herman upp till berget och åkte lite pulka!! helt galet kul, haha
sen har jag kollat på film till nu
I morgon är mamma ledig , så ska hjälpa henne här hemma , och fixa mitt rum!! :) senare far jag nog till Hannah.
Men hörs i morgon , nu ska jag sova! PUSS
och fyfan vad jag har träningsvääärk!!!!!
E.M.D. – There's A Place For Us - Bonus Track from The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0