IDAG..

har vi simmat på idrotten! efteråt så hade vi 2 timmarshål då passade vi på att basta, jätte skönt. så nu är man len som en babyrumpa;) simningen var riktigt jobbig! skitbra träning verkligen. Ska nog åka till mora med mamma någon dag och simma och basta, mys!
sluta runt 14, då gick jag direkt till gymmet. Blev ben & mage idag. Men usch va tråkigt det är att gymma själv, direkt när det blir jobbigt gör man ju något annat ist. haha! Men i morgon ska jag nog köra lite med Johanna.
nu har jag precis käkat och fixat mina naglar! tänkte lägga in resultat men funkar inte att lägga ut bilderna.. men ska försöka igen!
ha det bäst så länge, mina fina bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0