GÅRDAGEN

dålig uppdatering, yes I know
Iaf så igår gick jag och wanja upp och åt frukost vid 8 sen gick vi och la oss igen , och vid 11 tog vi en springrunda på 3km. Gick faktiskt väldigt bra. Efter det så åkte vi ner med sonny så åt vi lunch hos farmor och farfar.
Halv 2 skjutsa sonny oss till bussen där vi mötte sara och åkte in till mora! :)
när vi var på h&m tappade jag SÅKLART ett nagellack i golvet, så mina skor/byxer blev helt rosprickiga. bra jobbat
precis då så träffade jag på louise där :) kul och träffa dig!
vid 3 stängde iaf mora.... men vi hann med en fika innan bussen gick mot orsa!!
åkte hem till sara och fixade lite saker, sen skjutsade hennes mamma oss till affären så vi handlade.
På kvällen var vi hemma hos mig med kalle och andré, vi gjorde mat, kika film och spelade Wii!!
kul kväll var det, måste göras om:)
slänger in lite bilder

gjorde supergooooood smoothie!! hihi












PUSS PÅ KVÄLLEN & MINA FINA VÄNNER SOM GJORDE DEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0