2011 - HÅRDTRÄNING

Förlåt för att jag inte har gjort något inlägg.. men jag har jobbat 4 dagar i sträck, och har vart helt slut.
På nyår hade jag superkul, hade ni det?
Sov dock ingenting..kom hem på morgonen, sen var det bara att göra sig i ordning för att åka upp till Grönklitt och jobba!
I går kom Hannah hit vi kollar på The Strangers , med Wanja och Sonny. Den var SJUK, men helt ok.
Vaknade av att Jollä ringde mig, frågade mig om jag skulle hänga med till gymmet. Och ja! det behövs känner jag efter allt gottigotta julmat osv.
Så ska gå och göra i ordning mig för gymmet nu, farmor kommer och hämtar mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna Karlsson

bild 1. Nanette

bild 2 Sanna



Varför glömde du skriva det??

2011-01-03 @ 21:15:42
URL: http://sanniet.bubbleroom.se/
Postat av: Sanna Karlsson

bild 1. Nanette

bild 2 Sanna



Varför glömde du skriva det??

2011-01-03 @ 21:15:50
URL: http://sanniet.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0