KLÄPPEN

hejhejhejhej
äntligen får jag kolla igenom datorn lite, har inte vart inne något, har somsagt inte hunnit!
inatt så gick jag i nattmössan, tror jag måste drömt någon marddröm? men det brukar jag aldrig göra nu förtiden, men iaf så det enda jag minns är att jag la mig uppe brevid mamma. haha sött.
sov då bra resten av natten iaf ;)
slutade halv 12 idag, sonny kom och hämtade mig 1. sen åkte vi hem och städade och gjorde mat åså. halv 6 åkte jag mamma och ola in till Sigges Körskola. Gick den där kursen idag:) så snart får jag ut och övningsköra :D ska bli kul att se...hahahah
I morgon fyller ju jag år!! viktigt!!!!!!! då har jag levt i 16 år ;) stor jag blitt...
men ist för att vara i skolan till halv 4 så drar jag upp till Kläppen, Sälen ist!! och ska kolla på något gymnasie men mest åka skidor med trevligt folk ;)
nu ska jag gå och sova, för snart somnar jag!
men skriver mer i morgon
godnatt PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0