ÄNDRADE PLANER

som sagt, ändrade planer!! vi var ute och åkte skoter idag i flera timmar, helt jävla underbart, så sjukt fint väder! bilder kommer ut sen. när vi kom tillbaka till stugan så tog jag kristoffer och sonny en varsin skoter och åkte iväg efter kraftledningen. skit kul var det. iaf så när vi stannade där, så ringde agneta (min chef) upp och frågade om jag hade lust att hjälpa henne att jobba imorgon. och det kan jag ju bara inte säga nej till, så jag åkte hem nyss med kristoffer och sonny dom skulle ändå hem. så nu är jag hemma hos pappa i mora, sitter på malin dator :) hon ligger här brevid mig och pluggar. duktig flicka. nu väntar vi iaf på mat sen åker jag hem ikväll och får väl försöka hitta på något, men det blir lugnt :)
slänger upp alla bilder sen , puss!
nu ska naglarna fixas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0