En tisdags eftermiddag i december

började 12 idag. hade sedan svenska och fackteckning. i med hörlurarna och cyklade ifrån skolan i kylan. sitter väldigt bra här i soffan känner jag. men så bra ska jag inte få ha det. nu ska jag ta och cleana upp här hemma i våran hemska lägenhet sen ska jag och evelinn ta oss en premiär springtur som inte har fallit in på väldigtväldigt länge. nu är vi fit for fight, eller nu? inte än kanske. ska bli kul och se hur mycket kondition man har kvar efter denna lata vila. men jag kan berätta för er att jag mår tammefan inte bra utav det. jag älskar och träna, men varför gör jag det inte för då? jadu. här i örebro är det så att man inte bara kan dra ut om man vill. man måste ha någon med sig. och först var evelinn sjuk, sen blev jag sjuk. men nu är vi tusan friska och ska försöka ut och röra på oss. sen sk vi göra en god kycklingsallad :D 


har setat och kollat på min hårddisk lite, och kollade på bilderna ifrån falukalaset. gud vad kul jag hade där med min fina sara. saknar det så, och sakar oss också!! någon som kanske vill se lite bilder ifrån det? säg till isf, det blir roligare då. här är iallafall en bild på mig ifrån falukalaset. det var sånt fint väder då.

Kommentarer
Postat av: din fina sara!

sötnos på bilden där! Jag saknar oss också, skulle vi fira nyår ihop eller har du annat planerat? Skulle vara sjukt kul, och så har det blivit tradition ällerhuur? ;)

jag älskar dig min finaste.

2011-12-06 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0