Du är min idol och kommer alltid att vara det. Seni seviyorum


du är den jag kan göra mig som snyggast med
skratta som mest med

en kväll ingen av oss kommer glömma
det enda som kanske skulle kunna komma emellan oss skulle vara en delfin
du är fan bäst i hela världen utan att överdriva
alltid lika kul att kolla på fotboll i ösregn, ellerhur pewwe?
det är bara vi som förstår sig på oss. tänk om alla andra i världen visste hur normala vi är tillsammans.
bästa veckan i mitt liv, med den finaste människan i mitt liv


utan dig är det meningslöst att leva. skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. finns bara inte. du är min gud! älskar dig mest i hela världen kusin, Evelinn Clarensie Fröbom <3 och grattis till v.i.p biljetten för 100% partykryssningen :) de är du värd!!

min andra halva för evigt

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni är så fina kusiner <3 kram!

2011-12-09 @ 08:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0