Amanda Fondell VS Robin Stjernberg

dom två har ni säkert hört talas om. det är nämligen så att det är dom som är finalisterna i idol för iår. nu har vinnarlåtarna kommit ut. vem är eran favorit? amanda eller robin.
min är självfallet Amanda. den lilla amanda som bär på den stora rösten. hon bjuder verkligen på sig upp till 110 % och det tycker jag är jättekul. det är det man måste göra för att vinna tycker jag. hon är verkligen sig själv. och hennes röst kan ju inte bli bättre. hon är endast 16, precis som mig! det är rätt coolt

här nedan har ni vinnarlåten ifrån deras egna versioner. lova mig att ha högt bra ljud om du ska lyssna, då hör du verkligen amandas röst i hela rummet och du kan inte annat än rysa.
dra muspekaren här under för att se länkarna.

Amanda Fondell – All This Way
VS
Robin Stjernberg – All This Way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0