what a day

Om jag skulle beskriva hur jag är idag: Allmänt glad och känner en stor lättnad,  kärlek på vädret. Och min Pappa fyller år idag!
'
Cyklade ner till skolan idag, ganska kallt runt 10 tiden. Och jag fick ont i mitt knä..så att cykla var ingen bra idé.
Måste åka och kolla upp det, för jag kan ju inte ens träna? Det var ju en hel vecka sedan jag träna, det är klart det är skönt med vila. Men nej, nu vill jag träna.
Gjorde nationellaprovet i svenskan idag. Gick faktiskt bra, hoppas jag! Åkte hem vid halv 2 ungefär.
Ställde mig och gjorde lite lunch, och nyss har jag hoppat studsmatta med Herman. Ska gå och fixa mig snart för halv 6 ska jag vara nere på Bowlingen. Ska käka och bowla:) Mys!
kyckling, potatissallad & sallad
och ja, det är herman som står där
fan vad jag är duktig! sveriges mästerkock nästa -------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0