stan med Sabina och Lydia

Har vart inne i Mora hela dagen, slutade skolan halv 12. Hade nationella uppsats i Engelska också, hoppas det gick bra! Jag och Engelska funkar annars inte så bra ihop. Iaf inte i skrivning som ni förstår!
Käkade på Hellmers, Taco som vanligt. hihih
Var tänkt att jag BARA skulle köpa present åt Mina idag. Men ni känner väl mig?
Blev två tröjor och lite underkläder.
Men presenten jag köpte åt Mina är jag jättenöjd med! Men vågar tyvärr inte lägga upp någon bild eller säga vad det är ifall hon kikar in på bloggen.
Martin kände på mitt knä idag, och det var svullet och typ vatten i det. Så antingen är det någon sträckning sa han, det kan också vara att ett ledband gått av. För han hade det gjort det förut , och då fick han lov att operera. Så hoppas det inte är något illa.. Om det inte går över så  får jag väl åka in och röntga. Jävla skit
Jaja :) Mammisen bjöd på klyftpotatis i ugn med kycklingsgryta i grönpeppar sås! Gott kan jag lova er att det va! Nu ger jag er bilder på det jag köpt
alltså usch vad jag ogillar ljuset som blir av min kamera.
slänger upp en bild på Martin också, han är ju ändå våran fritidsledare ;)

Kommentarer
Postat av: JN

Låt bli att använda blixt frågetecken

2011-04-13 @ 23:13:11
Postat av: världens bästa hanna

asså nanette, hahah ! sluta kåta på martin ;)

2011-04-14 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0