påskpyssel

här är mina idoler ♥ älskar er
I morse trodde jag att jag skulle dö av trötthet, helt seriöst! Har vart trött hela dagen i skolan, har vart påväg att dragit hem, men fick lov att gå på dom lektionerna. Efter skolan gick jag och Kalle iaf hem till min söta farmor & farfar. Vi satt ute och solade, även farfar kom ut och satt sig vid oss. Jag och Kalle satt och lärde han det nya språket.
Till exemel:
När han ska säga Hej, säger han "Cha Cha"!
"Chillar", ist för att säga ta det lugnt.
"K" ist för Okej.
"schteker" ist för att sola typ.

Sen när vi gick in till farmor som stod och gjorde pannkakisar sa han:
- Cha Cha, jag schteker!

Kan ju lova att jag och Kalle höll på att dö...hahah
Så jäkla söt han är!
När jag kom hem gick jag ut i trädgården och fixade lite påskris och satt i krukor. Ska fixa fjädrarna i morgon eller så.
Nu ska jag ta mig en dusch och lite kvällsfika sen gå och lägga mig.
I morgon har vi IUP-dag. Men jag måste gå till skolan runt 10 ändå, för jag ska göra om Nationellaprovet i svenskan, blir så jävla trött på skolan. USCCCH
I morgon fyller pappsen år också, sen på kvällen ska jag på avslutningsmiddag med mina kollegor :)
Godnatt nu mina fina vänner! Hörs i morgon, puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0