snart så!!

sitter hemma hos ewwe nu och laddar inför resan i morgon.
lite kort om igår: jag var och dansade, alltid lika kul! men saaaaaaatan vilken jävla träningsvärk jag har i min mage , sjukt!
sen när jag kom hem så kollade jag på sista audition från idol i år, käkade och började att packa!
idag så gick vi till halv 3 typ, david och karin mina danslärare kom till skolan , så då fick vi vara med och dansa våran dans för alla tex :) haha. hände inget speciellt mer i skolan, kom hem och packade de sista sakerna och for iväg till avesta där jag är nu:) nu sitter jag och är nervös inför flygningen imorgon hehe, men de ska bli så sjukt skönt att få komma iväg till värmen!!!!!
bloggar en snabbis i morgon innan vi åker till flygplatsen :) 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0