segaste lördagen eveeeer

somsagt har jag haft en riktigt tråkig lördag, och det är inte okej!! slappa typ hela dagen , sen kände jag att jag fick lov att rycka upp mig så jag städade lite sen drog jag till gymmet en sväng. det var superskönt med lite träning, verkligen! när jag kom hem så käkade vi plankstek. hur efterlängtat som hellst, och det var verkligen supergott :)
nu på kvällen har jag bara nördat framför tvn och datan känns de som, har setat och väntat om de skulle hända nå kul men icke då, är jag förvånad? nej, jävla skithåla orsa är. är verkligen sugen på att flytta till någon lägenhet när jag går ut skolan till ett större ställe så man kan göra något kul!!! hursomhelst har jag kollat på massvis bloggar. och guuuud så fin Kenza är, helt SJUKT.

nu här på kvällningen har jag setat och kollat på klipp från terroristattacken i World Trade Center den 11 september för 9 år sedan. det är verkligen hur hemskt som helst, tänker på familjer som förlorat någon! http://www.youtube.com/watch?v=y1Dg2eEhB30



nej nu ska jag gå och sova :) natti, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0