tuesday

försov mig i morse och hade ingen skjuts, så blev pluggdag hemma!! skärpning nanette
så jag har inte gjort mycket idag alls, kollat på tv, pluggat.
Ewwe skickade också ett sms när hon hade landat, gissa om jag blev glad?????
längtar sjukt mycket till helgen då hon kommer hit och myser med mig, och berättar om sin resa ;)
nu har de äntligen kommit lite snö men de lär väl smälta/regna bort lika fort som alltid:)
har vart hemma nu på kvällen själv, och de blåste som tusan ute!! usch
men sen dök mamma upp:) hon kom i dag istället för att åka imorgon från avesta.

Men vet ni?
nu ska jag gå och sussa, annars blir de väl försovning imorgonbitti också!!! haha nej då.
godnatt era underbaringar:) pussar

bara älskar låten!!
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0