sängdags

var ute och sprang en snabbis innan ph, fast blev lite osäker om jag skulle göra de eller inte. blev lite mörkrädd faktiskt, haha. har hört att de springer 3 vargar här omkring också , men jag stack iväg ändå!
kollade sen på ph, och efter det på en ny serie som börjat idag "ung & bortskämd" så jävla sjukt att man kan göra sina ungar till så? och hur man kan vara så lat? känner mig faktiskt riktigt duktig när jag kollade på dedär! borde nästan visa mamma programet haha.
Visste ni att Jean-Pierre "JP" som var med i ph , var med där? ;) han är tydligen en bortskämd "liten" snorunge :D

nej nu ska jag gå och sova i min underbara säng.
PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0