och där var de höstlovet borta

helt sjukt vad lovet har går fort! har väl inte gjort så mycket tror jag?
bloggade aldrig unger helgen så skriver lite kort

fredag-
visste absolut inte vad jag skulle göra , och sonny skulle åka till wanja i mora. Men sa att vi skulle hämsta hem henne hit ist så vi gjorde de! gick också in och fikade hos hennes söta mormor & morfar. Sen vid halv 8 åkte vi hem och gjorde tacos och glodde på idol och cirkus möller hela kvällen.

lördag- rätt seg på dagen, gjorde inte mycket alls! eller jo jag smörjde upp min älskade sadel, den ska nu säljas. senare drog jag, hannah, stina, felicia och erica iaf till mora och bowlade och käka! sen följde stinisen och hannah med mig hem, hämtade upp kalle och andré också. Sen gick vi vidare till kalle.

söndag- typ ÅNGEST ÖVER att lovet är slut. men det står inte på fören jullovet är här!! bara 1½ månad kvar hihi:)

Mamma åkte till avesta igår också, hon ska jobba där lite! kommer hem på onsdag:)
Vaknade upp i morse och hade ingen-lust-alls-att-gå-till-skolan, men slängde på mig mjukisar och en stor tröja. Försov mig såklart, så missade bussen och åkte med Kalle till skolan. duktigt nanette
Sonny hämtade mig iaf i skolan när jag hade slutat , då vi åkte till apoteket sen hämsta ut hans iPhone 4.
sonny berättde också att pappa hade lyckats klicka hem en sån här om dagen med 32GB..haha ojojoj. Han skulle visst bara göra de på skojj eller nått. Men de var väl bara att skriva på;)
Aja kom iaf hem och käkade sen la jag mig på soffan då var klockan 4, sa att sonny skulle väcka mig halv 5 för att jag sedan skulle plugga och följa han till gymmet. Men inte då. Han väckte mig halv 6 så är sjukt trött nu bara för de. Ska ta en springtur nu ist sen plugga och kolla på PH.

oj idag blev de mycket skrivande, tycker de är rätt jobbigt när de blir mycket. Men "småbloggade" ju om var som hänt i helgen. Bilder kommer sen :)

Fabolous – My Time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0