NY VECKA - NYA TAG

Hade två lektioner idag bara, riktigt skönt! Slutade vid 14, gick och gymmade, sen hem och käkade. Nu ska jag städa lite och plugga. Ikväll ska jag bänka mig framför tvn och kolla på antingen Fotbollsgalan eller Ung & Bortskämd!!

Och ja, hur ser min vecka ut?
Tisdag: Gymmet
Onsdag: Badhuset med Wanja?
Torsdag: omprov i fysik kanske, senare dans
Fredag: So prov, sen avesta kanske.

Lägger upp lite musik, skadar ju aldrig ett inlägg
Lisa Miskovsky – Lover - Radio Edit
P!nk – Dear Mr. President
Black Eyed Peas – The Time (Dirty Bit)

Kanske ska passa på att fråga vilka som ska till borlänge den 4e december på Club Nordic???
Ni får gärna svara, skulle vara kul och få se vilka som ska dit.
Mer info finns på Facebook. Sista veckan att köpa biljetter nämligen.




Kommentarer
Postat av: Christopher Eriksson

Köp biljett av mig! :D

2010-11-17 @ 18:06:52
URL: http://myglamorouslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0