LÖRDAG 13 november

I onsdags tränade ju jag med wanja, vi gjorde utfallstteg så det hette duga. Fyfan vilken träningsvärk jag hade dagen efter. Åkte och dansade i torsdag , kunde knappt gå så de var tveksamt om jag skulle kunna dansa, men det gick! Sonny kom sedan och hämtade mig, sen åkte jag hem och pluggade inför matteprovet som var igår.
Igår på morgonen åkte jag in till mora och fick tandställning nere. Inte kul säger jag bara, men ska man vara fin får man lida pin ;) Blev självklart mulad i skolan också, suck. Alla lärare utan Martin (fritidsledaren) sprang efter och var skit arga, haha.
Sen när vi slutade så var Martin ute och mulade några elever , fyfan va kul de var!
Gick och gymmade efter skolan, körde på riktigt hårt även fast träningsvärken hade blivit värre!
Åkte hem och käka sen hämtade vi Evelinn som kom med tåget, äntligen :) längtat ihjäl mig i dig.
Vi myste och kollade på idol hela kvällen.

Har nyss kommit hem från St:mikaelskolan , kollade på några program åså:)
Nu ska jag och Ewwe gå och laga mat(vilket vi är proffs på) sen mysa sönder!

Justin Timberlake – Losing My Way - Main Version - Clean (en av låtarna vi dansar till)
min kudde som jag har gjort på slöjden blev klar här om dagen.


HISS eller DISS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss :)

2010-11-13 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0