TREDJE ADVENT

juste, idag är det tredje advent! och endast 12 dagar kvar till julafton! går så sjukt fort
tyckte det nyss var sommar?
och nu vill jag ha sommar, vinteråret är på tok för länge! räcker med 2 månader, sen kan det vara sommar resten av året.
Kollat på bingolotto med familjen, (mammas kund var med i final grejen)
druckit glögg och ätit pepparkakor. mys
nu ligger jag i sängen och ska sova nu tänkte jag, imorgon är det lucia i skolan:)
godnatt sötnosar. Puss
'
Lykke Li – Tonight
'
lägger upp en bild på mina snyggingar! undra när jag ska använda dom då?
nästan så att man inte behöver några byxor, sjukt höga!! haha
kan dock vika ner dom ca 1 dm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0