SNÖSNÖSNÖSNÖ

HAR KOMMIT minst 1 DM SNÖ IDAG
Eftersom att vi har dans på kreativa veckan så ska vi göra det inom dans, men julia och anna kommer inte kunna komma något! Så igår kollade vi på två dansfilmer Dirty Dancing och Stomp The Yard. Dom var jättebra!
Sen slutade vi, och på kvällen åkte jag och Wanja och gymmade, sen kollade vi på bonde söker fru finalen och paradise hotel!
'
I morse när jag vaknade så var det enda jag vela att ligga kvar, fyfan jag hatar att gå upp tidigt. Men nu är det inte långt kvar!!!!! 8 dagar kvar till julafton :D
Idag i skolan så hade jag och Nils lektionen/dagen  , vi lärde dom andra en korrigrafi (stavning) och ja , det var faktiskt riktigt kul!
Nu har jag setat här och lyssnat på musik, kom hem för en timme sen! nu ska jag städa upp här hemma sedan göra pannkakor :) Höjer upp musiken ännu ett snäpp, då går det alltid fortare
älskar filmen , och killen i filmen (Johnny) är gööööör snygg

stomp the Yard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0